Sfaturi SEO esențiale
Înscrie site-ul în directoare
Înscrie datele afacerii pentru a ajunge listat în directoarele cel mai bine cotate. Înscrie adresa afacerii tale și a website-ului în Google Maps.
Adaugă titluri linkurilor
Include titluri pentru descrierea link-urilor. Titlurile sunt citite și stocate de unele motoare de căutare și influențează relevanța unei pagini, dată fiind o anume căutare.
Adaugă butoane de urmărire prin intermediul rețelelor sociale
Ajută vizitatorii să găsească website-ul sau pagina pe care se află prin intermediul rețelelor sociale. Poți adăuga butonul de Like, specific Facebook, sau de Share, specific Twitter, fiecărei pagini sau postări. Astfel se creează legături importante în motoarele de căutare.
Adaugă text ancoră
Folosește texte ancoră diferite pentru linkurile inbound care direcționează către paginile website-ului tău. Folosind același text ancoră, vei lăsa impresia motoarelor de căutare că linkurile au fost create automat. Adaugă un text ancoră care să descrie cât mai bine website-ul. Poți folosi ca și text ancoră URL-ul website-ului, numele acestuia sau al companiei.
Realizează harta website-ului
Harta website-ului reprezintă lista de pagini ale acestuia și este accesibilă crawler-ilor și utilizatorilor. Aceasta ajută motoarele de căutare să găsească toate paginile website-ului tău.
Folosește Bold
Folosește opțiunea de bold pentru keyword-ul care este folosit cel mai des. Nu folosi bold pentru fiecare cuvânt! Dacă, spre exemplu, keyword-ul tău este ”website” și acesta apare pe o pagină de zece ori, atunci este suficient să folosești bold doar pentru unul dintre acestea.
Construiește backlinkuri
Backlinkurile sunt linkuri existe pe alte website-uri care trimit către website-ul tău, iar acestea pot fi construite folosind practica de link exchange sau pe cea de a cumpăra linkuri pe alte website-uri. Poți avea backlinkuri pe orice website, dar este cel mai bine ca acestea sa apară pe site-uri cu aceeași tematică ca și al tău. Încearcă să obții link-uri care să trimită către site-ul tău pe site-uri din nișa ta și care au un Google Page Rank ridicat.
No Comments